Bevezető Analízis 1. I. éves matematika tanár szak 2. csoport, 2013 õsz

péntek 12:00-13:30, 3-716


1. gyakorlat (szept 13.):

1.1-1.5, 1.11-12, 1.14, 1.15-1.24, 1.46, 1.52, 1.56


2. gyakorlat (szept 20.):

2.1, 2.3, 2.5, 2.8, 2.9, 2.11, 2.12, 2.14, 2.15, 2.18, 2.22, 2.24, 2.27, 2.48, 2.49, 2.51, 2.60, 2.61


3. gyakorlat (szept 27.):

3/1, 7, 10, 12, 13, 15, 40.

meghosszabbítva: 2.12, 2.24, 2.27, 2.49, 2.60, 2.61


4. gyakorlat (okt 4.):

4 / 2-11, 13, 14, 19, 23, 55, 61, 62, 64, 65


6. gyakorlat (okt 25.):

5 / 7, 8, 11, 16, 17, 42, 47, 52, 54, 55

szorgalmi: 66-69


7. gyakorlat (nov. 8.):

5 / 2, 5, 6, 9, 10, 12-15, 18-20

6 / 32-36

meghosszabbítva: 5.54, 5.55

szorgalmi: 5.3, 5.4 és 6.49


8. gyakorlat (nov. 15.):

6 / 1-11, 14-16, 38, 39, 41, 43


9. gyakorlat (nov. 22.):

7 / 1-15, 33, 34, 40, 41 (vigyázat, a feladatsor korábbi változatában a 7. fejezet feladatai máshogy vannak számozva!)

8 / 1, 2, 5, 7-13, 28-35

a) Van-e értelme pontosan 1 feladatot elpasszolni egy 20 kérdéses teszten, ha a jó válaszok 2 pontot, a rosszak -1 pontot, az elpasszoltak 0 pontot érnek, és csak az érdekel minket, hogy minél nagyobb eséllyel érjünk el legalább 28 pontot?

b) Ugyanez pontosan 2, 3, ..., 20 feladat elpasszolásával.

szorgalmi: 8.6 és 8.59